FULLT KYLSKÅP

Idag vaknade jag innan fisen och sedan vaknade han 6.55 när Erik kommer in i sovrummet. Fisen vsr duktig och somnade kl 20 igår kväll och sov ända till 4 i sin säng. För oss är det stort. Han har blivit så duktig sen han slutade med amningen. Han var nog inte redo att sluta innan. Det är nog som så att bebisar/barn väljer när de är redo att sluta, vissa tidigare, andra senare. För fisen tog det lång tid men nu är det INGA problem längre. Skönt.

Vi ska snart gå ut och gå, Annie kommer såhär tidigt på morgonen och ska äta frukost med oss och pimpla kaffe och prata en hel del massa strunt. Kan tänka mig att käftarna kommer gå i ett ;)

Mitt lilla barn börjar bli snorig igen också även fast han inte varit på dagis mer än 1 dag förra veckan.

Idag håller vi tummarna för att jag kommer bli bokat på en massa massa jobb. Blir så jävla nervös så fort jag inte får några bokningar. Visst det finns inget bättre i hela världen än att va hemma med fisen. MEN det blir inte tjockt i plånboken, och det fyller inga kylskåp.
Har även gett mig själv köpförbud tills nästa år på internet. Ska det handlas nått ska det göras inne i stan.

Vet iallafall att jag ska köpa hem massor med böcker till fisen då de vi har, har han i stort set läst i sönder rent ut sagt.

Nu ska jag försöka underhålla min lilla älskling tills vi ska gå och möta Annie om 10 minuter.

Ha en bra dag allesammans. För ser ska vi ha.




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤