IDAG SKEDDE DE

Idag blev det!!! Det blev inte alls som den var tänkt ifrån början och definitivt inte på det stället. Det skulle ha varit två blaffiga rosor med bakom, vilket bara skulle sett konstigt ut när man förstod efteråt. Sedan skulle den suttit på låret. Men vad ofta visar jag den då? aldrig vill säga eftersom jag sällan går i kort kort ;) Den blev på vaden och jag är sjukligt nöjd. Än en gång blir jag övertygad om att han är bäst Dennis. Jag känner mig så jädrans avslappnad och trygg när han tatuerar mig. Finns de som tycker och tänker annat. MEN jag är förbannat nöjd med alla 5,5-6 tatueringar han givit mig.





Imorgon är älskling ledig så fisen får vara hos honom när jag jobbar, så han har varit hemma en hel vecka ifrån dagis. Men till veckan blir det iallafall minst 3 dagar där. Jag tycker det är så jobbigt att lämna bort han. Hatar det. Det är mitt barn, jag/vi som valt att sätta han till världen. Då ska man inte hålla på och lämna bort dom för att man ska få 'ensam/egen tid' förstår mig verkligen inte på sånt. Dagis som passar sina barn. Skillnad är om man pluggar/jobbar. MEN att bara dra runt hemma och lämna barnet på dagis för man inte orkar ha han/henne varje dag (24/7) är bara dumt..
Min åsikt. MEN jag vet att det är jävligt bra och nyttigt för dom att vara på dagis med komunikation, samspel, lek och bus med andra barn osv. MEN man får inte glömma att det är föräldrarna som ska fostra barnet och inte dagis. Så det är MINST lia viktigt för barnet att va med sina föräldrar. Remember that!

Var och pluggade på teorin ikväll är klar med de 2 sista kategorierna kring fordonet och inledande trafiksituastioner eller vad det hette. Klarade iallafall allt med alla rätt eller nått ynka fel.. Även slutprovet som jag iofs klarat varje gång jag kört det. Så hoppas att jag ska fixa det när jag sitter på det riktiga. Huvudsaken är att jag är lugn, inte stressar och att jag läser frågorna ordentligt så ska det nog gå vägen.

Snart snart snart öppnar sig en ny värld! Nu sitter fisen på min kropp. Bara 2 småsteg kvar på detta år som jag ska klara å hinna färdigt med..

Nu ska jag försöka sova. Dock snarkar inte fisen, tycker det är mycket lättare att somna då, får för mig att han är död annars eller nått sånt. haha. Inte lätt att vara en morsa ibland.

Natti på er!!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤