TORSDAG

Sitter nerkrupen i min onepice nu och inväntar att mor ska vakna så man kan börja pimpla morgonkaffe snart. Vaknar aldrig till liv förens jag fått kaffe i mig.Får väl inte klaga. Igår sov vi ända till kl 9. Och då vaknade han kl 4 ifrån sin säng så vi bytte blöja och somnade om igen. Och även inatt/morse vaknade han kl 5 och sov sen till strax innan kl 7.  Så nätterna är helt underbara nu. Min duktiga älskade fis. ♥Mamma bjöd även på varm smörgåstårta igår. Förbannad gott var det. Tänk att mammas mat alltid smakar bättre än sin egen. Idag ska det bli tatuering iallafall. Robin hade 'felbokat' mig så fick idag istället. Och NÅDE om det blir nått så det inte blir idag. Imorgon jobbar jag iallafall 13-21.30lördag 7-11 15-21.30 och söndag 7-11 så en rätt lugn jobb helg ändå. Och måndag 7-13 och kvällen är det mitt första julbord med jobbet som väntar. Gud vad gott. Så den veckan är det första julbordet och kanske körkortet som väntar. SPÄNNANDE!! Mor verkar ha vaknat till liv nu. Så vi ska börja göra oss iordning nu.Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤