KARMA

För mig är en familj viktigast. Syskon, föräldrar, släkt, osv. Aldrig skulle jag vända MIN familj ryggen. ALDRIG någonsin. De som gör det är rent utsagt hjärtlösa. Det förvånar mig att mer och mer gör det. Vänder sin familj ryggen. Sitt kött och blod. Familjer splittras, barn kommer emellan. Allt mer ofta.

Jag blir less. Förbannad och sårad när sånt uppstår. Man förlorar en del av sig självt. Och jag förstår mig verkligen inte på hur de kan ha mage att vända sig emot sina familjer.

Det gör ont i mig att lillfis kanske aldrig kommer lära känna hela sin närmsta släkt. Det gör ont i mig allt kring min älskade fina syster. Jag önskar att jag kunde ställa allt till rätta, lappa ihop allt. Bli klistret lixom. Men det är ju inte jag som inte bryr mig. Men ändå förstår jag inte varför det ska göra så jävla förbannat ont att se mina nära gå miste om relationer.

Jag säger bara karma.
K-A-R-M-A!



♥♥♥♥ Julen 2013 tror jag? Emma messa bilden förut. Så du får rätta mig om ja har fel ;)

Kommentarer
Kommenterat av: Emma

Jepp. Julen 2013, det stämmer. Precis som ALLT annat du skrev.

2014-04-13 kl 20:47:01
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤