SJUUUUUK

Jahapp. Jag skojar inte när jag säger att jag inte har någon röst. Jag får ta i med all kraft när jag ska prata. Ibland kommer den inte då heller. Jag skulle jobbat idag men fick sjukanmäla mig igår kväll. Fick börja denna morgon med 2 panodil huvudet sprängs och ryggen värker utan dess like. Fy sjutton nu innan helg.

Fisen fick vara hemma med sin sjuka mor. Ville inte åka iväg med han till dagis trots att jag tydligen har rätt att lämna han. Får se om vi tar oss igenom denna dag..

Tänkte ta mig en varm dusch smörja mig i lotion och klä mig i myskläder. As usual. Men idag har jag all rätt å göra det.

Somnade kl 20 igår. Däckade som en gris.

Och mitt i all sjukdom har vi även klivit in i V17. (16+2) . Snart halvvägs. Och dags för UL om sisådär 2-3v. Jag längtar så jag spricker. ♥






Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤