VACKER SOM EN DAG



Första plagget till bebben.♥
Har sånt shopping sug nu igen så vill bara handla mer och mer och mer. Tur vi har en del att införskaffa oss ;) . ULLARED. Here we come! . Snart ;)



Och en tshirt till lillfisen.♥



Mamma&Ewaleena brast ut när de fick se UL kortet ifrån igår och tyckte de va kopia med lillfisens. (Lillfisens kort är till höger och kortet ifrån igår till vänster)

Skillnaden är att den som ligger i magen nu ser en gnutta tjockare ut. Dock är h*n 2v äldre också. Haha. Men som Ewaleena sa. Kommer det ut en som är lika vacker som Benjamin så kommer man inte få göra annat än att titta på h*n. Min vackraste lilla älskling♥♥ . MINA BARN♥ .

Nu sover lillfisen i sin säng som han börjat gjort igen. Så mamman och pappan har spenderat två nätter ihop inlindade i varandra. Varmt och skönt.

Idag vankas jobb igen. 16-21.30 i följd av 2 dagpass innan helgledig. Härligt!!

Det ska storhandlas och ätas massor av påskmat som jag tjatat och längtat efter. Älskling börjar bli trött på allt evigt tjat ;) .

Ska bli helt underbart med en helg tillsammans.
Det pirrar av glädje ♥ .

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤