Aug. 15, 2014

Efter att ha sovit i två timmar känner jag mig lite piggare tror jag. Svårt att känna utav när man inte gått upp än.

Och vi har fortfarande inte hört nått ang huset. Och besiktningen uteblev ju nu då istället också så känns som om man är på ruta 1.

Idag har iallafall lillfis lekt med Hampus, så dessa dagarna är jag såå glad över att vi bor här. De leker så bra ihop <3



Bilden är sen 1-2 veckor sen. Det värmer i hjärtat så jätte mycket att se barnen leka ihop. En av mina största mardrömmar som jag ofta kan tänka på är om Benjamin skulle bli mobbad eller inte ha någon kompis. Det knyter sig i hela magen och jag skulle utan tvekan kunna börja gråta. Usch vad hemskt. Så tror därför att sociala aktiviteter är jätte viktigt och få komma in i en kompiskrets snabbt osv. ( Om Benjamin själv vill förstås ) Men det är iallafall en av mina största rädslor. Att mina barn skulle bli mobbade, eller även vara mobbare.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤