semester

Igår for vi till mormor&morfar i skogen. Super häääärligt!
Fisen mår som fisken i vattnet här och går runt och strosar i lugnan ro, ett helt annat lugn här.
Ingen som helst stress eller något. Imorse njöt vi i lugnan ro med frukost och vilan och allt som hör en lugn morgondag till.
Men imorgon går bilen hemåt igen, skönt men ändå inte. Ni vet säkert vad jag menar ;)
 
I alla fall så är det bara 3v kvar på söndag till BF. Herregud!! Nedräkningen sker varje dag nu faktiskt.
Magen är stor och ständigt ivägen, som när man ska gå förbi folk, öppna kylskåpet osv. Den tar alltid i. Jag måste ha växt något så enormt nu på slutet. Det är en redi kula nu!
Så nu får gärna all smärta, tårar och mer där till sätta igång när vi kommit hem så jag blir av med skiten och får hem våran bebis ;) <3 .
 
Passade även på att packa förlossningväskan lite grann igår när jag packade till mormor. Är mobilladdare och lite vanliga kläder och tandborste och tandkräm som ska i nu bara, samt något ät och drickbart, kanske någon tidning och sådär. Annars har jag nog fått med allt till mig, bebis och pappa.
Ska även stelerisera napparna och lägga ner nappar och napphållarna med. Det närmar sig!
Så ska spjälsängen upp och bäddas iordning och tvätta sängkläderna och täcket och sådär med.
Iiiih vad spännande, och Benjamin kommer bli sååå glad när vi äntligen får hem det lilla, han väntar så <3
 
Nåågot mer som han verkligen väntar på är TOMTEN! När vi var hos hans farmor sist så tog hon på sig en tomtemask och låtsades vara tomte. Sen dess ska han ringa tomten varje kväll och tala om vad duktig han varit med tandborstningen och att han önskar sig bilar i julklapp, det ska sägas god natt, vinkas, sägas hejdå och pussas hejdå. Ja.  Han väntar nått så enormt. Fastän han var livrädd för tomten ;) . Ska försöka få Erik att lägga upp videon på facebook så får ni se där. Haha. Han är så sööt!
 
Imorgon kväll ska jag till Marie och se på skräckfilm med henne och Siss'h, äta gott och sitta och prata och bara ha det förbannat jävla bra sådär nu innan allt sätter igång. På lördag pratade älskling och jag om vi skulle dra på bio och bara mysa och va. Eller om vi tar't nästa helg, de spörs ;) . Vi har ju ett biokort vi fick utav Kicki&Krister i julklapp så är väl dags att nyttja det nu kanske .
 
Men nu ska jag invänta att mitt stora hjärta ska bli klart ska vi hoppa in i en dusch innan vi slänger oss i soffan en stund innan säänga.
 
Ha en bra kväll allesammans.

Kommentarer
Kommenterat av: Emma

Bli med oss imöra. :D

2014-08-29 kl 19:16:28
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤