2015

Nu är sista dagen på året här, den ddagen många dricker alldeles för mycket, spyr alldeles för mycket och gör bort sig alldeles för mycket. Tackar gudarna för att jag är på en helt annan nivå här i livet.
 
Vi ska fiira nyår med mamma, Leffa och Tindra. Några av de bästa jag vet så kommer bli ett perfekt avslut på detta år. 2014 kommer bli svårslaget. Har varit ett helt fantastiskt år och jag har bara en massa posetivt från detta år. 
 
Erik och jag står stadigare än någonsin, 
fått bebis, en helt underbar Celine Persson 140922.
kollat på hus, och hittade vårt drömmars hus.
Sen är jag så ruskit glad att mamma hittade sin hälft. 
Jag och brorsan ses mer. Jag umgås mer med alla känns det som. Livet är 10kg lättare och 100ggr gladare. Med kaffe i kroppen ;) som jag behöver nu.... Fastän Erik är nnågonstans å C sover i knät å jag kan ej resa mig. Bra kombo ;)
 
Iallafall.... 4år som förlovade idag. Tiden går fort och jag älskar han så grymt mycket. Han kan få fram det bästa i mig, men även kan jag känna så mycket agg emot han som ändå gör att jag älskar han. Små saker gör oss.
 
Igår var vi hos pappa och spelade spelet han köpt. Benjamin ville ha det spelet nu;) han älskade det. Så Jesper och han skulle åka dit på onsdag och spela när lagfarten betalas innan han ska sova. 
 
Imorgon får vi ju nycklarna om allt går som det ska, vilket det ska göra då Vi haft turen på våran sida. Då ska vi åka dit en sväng och kika. Fisen vill dit mer än allt också. Om 1 vecka är det vårt på alla sätt å vis. <3
 
 
Det är en sak som är förjävla negativt detta år. En fantastisk person drabbades av det otänkbara och det värsta jag vet. cancer. Så jag hoppas innerligt du fixar det detta är älskade vän. Min fina Baraa <3 
 
Så jag sparkar igång 2015 med en jävla spark och hoppas att även det kommer bli ett toppen år.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤