..

Sitter i soffan med smulis som sover. Fisen somnade jätte sent idag. Runt 22. Han har nog aldrig varit vaken så länge. Förstår mig inte på sånna som tvingar barnen att vara vakna ända till 00 endast för raketernas skull och för att fira in det nya året. Men men, det är jag det. 
 
Hos mor och Leffa var det trevligt iallafall. Super jävla gos mat och mys efteråt. Vi gick hem så fisen fick sova. Jag och C har haft tjejsnack med rompa bar i soffan. En super glad tjej som bara låg och flinade till sin mamma. Att man kan älska ett sånt litet knyte. Fan vad jag har lyckats i mmitt liv, jag drog verkligen vinstlotten den där nyåren 09/10. Jag är så grymt lycklig så jag finner ner inga ord för det.
 
Och imorgon när vi fått nyckeln ville Tindris med till huset och kolla. Hon är i extas av lycka. Min lilla smula <3 Tänk vad mmycket lycka, kärlek och glädje min lillasyster har gett oss. Fina lilla du vad jag älskar dig <3
 
Så håll alla tummar om att vi får nyckeln imorgon nuuuuuråå..
 
Kl 00 nu för 5 årsen sprang jag ikapp Erik när vi gick vid dejeskolan påväg till puben, å där fick jag min första kyss av han, utanför pizzerian. ;) 
Sedan vid puben möttes jag av hans pappa, så mycket glädje och kärlek i hans kropp som är svårt att beskriva. Glömmer aldrig den kvällen, aldrig.
ful, go å gla! Son&far, det syntes på Erik&torbjörn vad mycket de älskade å värnade om varann. 
Tack tack tack för jag fick sonen som har gett mig så mycket i livet. Herrejävlar vad jag äälskar dig å livet du gett oss Erik. Och tack för jag fick möta din pappa, en helt underbar person. 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤