fina son<3

 
Det är så man får nypa sig i armen ibland. Aldrig någonsin trodde jag att mitt liv skulle bli såhär bra. Inte såhär. Visst hoppades å drömde man ju när man var liten att få barn med den man älskar och sen gift sig och ha sitt drömmars bröllop. Att bo i hus och växa som familj där. Det är nog nästan varje barns dröm någon gång. Det var en av mina iallafall. Och nu är jag där. 
 
Och vetni, det är som om drömmarna har gått i uppfyllelse. Visserligen har vi inte haft drömmarnas bröllop, men någon gång så ;) 
 
Nu leker fisen med pappan på sitt rum, Vi har bytts av nu leker han så la jag fisan. Har organiserat alla leksaker han har så det är på rätt ställe. För tillfälle ;) de va de när jag gick ner iallafall. JÖSSES vad saker han har!!! Vi lekte med lera han fick av oss, gjorde lera mat och åt. Finaste barn vad jag älskar att göra dig glad. Det är en sak jag alltid gör, jag gör allt för mina barn. Alltid. Bägge mina barn. <3 de ska och får den bästa möjliga uppväxt, jag är så glad att vi har fått två helt bedårande barn. 
 
Djur, barn, fästman, körkort, hus, jobb, umgänge, föräldrar och släkt. FAN vad jag älskar mitt liv!!!! 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤