KALLT!!!

Fisrompa å jag sitter i soffan framför pretty little liars medans älskling å fisen är hos Leffa. Inne har vi tänt hela nedervåningen med värmeljus, dragit på värmen i källaren utan någon mer effekt, fisans händer är jätte kalla :( å jag går runt i mjukiskläder å tjocka tofflor å halvfryser. Tinar vi inte går vi också över till Leffa och värmer oss. Där är det 23-25 grader. Rätt rimligt ;)
 
Ikväll blir det att moffa i oss pizza kanske ett å annat bad. 
 
På förmiddagen var vi hos Bästavän och co. Imorgon åker de på hotell i Göteborg. Inte ett dugg avis;) hoppas ni får de toppen gumman!! 
 
Fisan ligger nu med snutte och tutte. Antar de är sovardags nu snart igen.
min fina lilla tjej, helt uunderbar är du. Och jag älskar dig så <3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤