Alla ♥-ans dag

Så var vi här igen då. Den här dagen på året alla låtsas vara lite extra kära. Försöka hålla sig vänner för att få en bra dag ute på bion eller resturangen.

Idag är det nästan som om alla tävlar i vem får mest presenter, ger bort mest, gör finaste sakerna tillsammans, dyraste, verkar mest kära osv. You name it.

Pyttsan. Bitter...... som jag kan va så tycker jag bara det är en vanlig dag. Här hemma har vi alla ♥-ans dag alla dagar. Vi myser i soffan varje kväll när fisen somnat. Äter god mat titt som tätt, myser ner oss i ett bad titt som tätt. Ja. Här visar vi varandra kärlek varje dag. 7 dagar i veckan.

Medans ni andra som går all in lyckas hålla sams just idag, ha det så himla mysigt och skoj på eran myskväll. Själv myser vi vidare här hemma imorgon och dagarna efter också. Det kallar jag kärlek de . ♥

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤