VI TILLÖKAR

FREDAG " halv 8 hos mig"
Då bjöd jag på följande :

Förrätt : Annanas salsa med lime marinerade räkor, sallad och vitlöksdipp på nachos .




Huvudrätten bestod av : Hemma gjord skagen röra med både kräftor och räkor med bakadpotatis, sallad, kött, vitlökdsdipp och vitlöksbröd.

Efterätt : Daim kladdkaka med grädde.

Vi alla åt så magen stod åt alla håll. Tillslut fick jag knäppa upp gylfen på byxorna. Tacka gudarna för att det finns höga midjebyxor.

Iallafall så var det en sån super bra kväll, fylldes på med posetiv energi. Det gör så sjukt mycket att umgås med tjejkompisar! Så tack för en super super bra kväll. Siss'h och Marie.

Idag gjorde jag mitt femte arbetspass på 4dagar. Och imorgon går jag på VÄLFÖRTJÄNTA 2 lediga dagar. Ska bli helt underbart att få umgås med fisen.
Hoppas på ett super väder så ska vi traska oss upp till deje med hundarna och handla lite.

Idag fick lilla älsklingen en kanin. Sin egna första kanin. Herrejösses vad glad han blev!!! Lyckan lös stort i ögonen på honom. Han ville absolut inte gå ifrån den. Han ville klappa, pussas och gosas med den.

Ska bli spännande att se hur han är imorgon. Våran fina Anakin♥
Så nu ikväll har faktiskt även jag snosat på kanin. Såå många årsen jag gjorde det så jag hade glömt bort vilket lugn man får inom sig. Varje dag ska jag ta mig tid till att koppla av med henne i min famn.

Nu seglar klockan iväg i rasande fart och jag skulle sovit för länge sen. (Om jag hade kunnat).

Sov gott!






Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤