Jan. 14, 2014

Här hemma var vi vakna 05.50 . Nu är vi pigga. Lillfis iallafall. Jag blir ingen människa förens jag fått mitt morgon kaffe. Håller på och kokar ägg nu så blir väl frukost om en stund.

Lillfis sov hela natten lång. Min duktiga skrutt. Är väl därför han vaknar tidigt när han somnar tidigt och sover hela natten i guess?

Ska tydligen inte vara så kallt ute idag så vi kommer nog passa på att vara ute en hel del.

Lillfis har börjat leka jätte mycket med bilar och en 4hjuling som han fick av tant Annie. Den ska han tom ha med sig när han badar skitungen.



Vad vore jag och din pappa utan dig?
Det är tack vare dig och våran kärlek allt känns så självklart. Du är våran självklarhet, våran familj♥ .

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤