STORA LILLASYSTER ♥♥♥♥

Jobbet idag gick i rasande fart trots 9 timmars pass så var det klart på ett svisch!

Tog mig en tur till pappa i en halvtimme också all by my self. Så skönt. Bara han och jag. Minns inte ens när det var sist. Saknar han så det gör ont i bland. Känns som om jag växte upp alldeles för fort ifrån honom, skulle mer än gärna vilja bli hans 'lilla flicka' igen. Åka på den årliga semestern, åka och handla tidigt en lördag morgon, laga mat tillsammans, känna mig trygg i en pappa famn framför tvn. Å vad jag saknar lilla jag i pappas mysiga famn♥
Betydde iallafall nått så förbannat mycket att ha ensam tid med han, om så bara för en halvtimme.

Imorgon är ju lillfis och jag lediga som ni vet. Mitt eviga tjat;) . Men ni kan aldrig trooooo vad skönt de ska bli!!!! Det ska mysas framför massvis med böcker i soffan under filten, promenader och vara ute, städa och diverse hushåll, det ska tas vara på varje minut. Han och jag♥

Ikväll har även Chewy blivit badad. Skönt och mer än behövligt. Antar han rullat sig i skit eller nått sånt?! Nu är han fin iallafall min lilla älsklings pooojk.


Min fina fina pappa ♥♥
De 2 högst upp är han med Tindra, & de där nere med lillfis.

& måste bara skryta över min stora duktiga lillasyster som drog ut sin första tand idag hos TANDLÄKAREN!!!!! Inte ett pip sa hon. Sån stolt syster som fick gråten i halsen när hon fick reda på vad duktig hon varit. Finaste finaste tjejen ♥ Kunde inte bli stoltare.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤