VECKAN FULL

Goodkväll.

Ligger i ett bad nu ska strax kliva upp för lite söndagamys med Tindra och familjen innan de är dags för sovtime för lilla hjärtat.

Imorgon vankas det ett kortis pass 7-11 i hemtjänsten. Längesen jag var där så känns lite pirrigt. Så imorgon ska jag ut och glida bil.

När lillfis har sin vila sticker jag, mor och Tindra till stan medans Jeppe agerar barnvakt. Present till Erik, kläder till lillfis och massor med mat ska inhandlas för näst kommande månad. Så skönt när det är gjort.

På tisdag ska lillfis, jag och Tindra till lekandet med Siss'h och hennes Ellie och 2 syskonbarn. Första gången jag kommer köra bil till stan SJÄLV utan vuxen i bilen. Som tur är får jag guide av Siss'h förhoppningsvis. ;) Ska bli riktigt kul!!

Resten av veckan vankas det väl jobb, dock ledig helg då jag tydligen är tvungen att va ledig en helg i månaden enligt Erik ;) Tror jag ska dra med familjen till badhuset eller hitta på något annat.
Har även bjudit hit far och A-M på fika i helgen.



★ det pirrar i hela kroppen på mig.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤