Jul. 23, 2014



Förra gången jag kollade så visade de att det skulle åska och regna, VARFÖR INTE LÄNGRE?:( vet att man absolut inte ska klaga på värmen, men seriöst?! man kan ju knappt göra nått. Livrädd att Benjamin ska bränna sig i solen trots solskydssfaktor 50+ . Varit till sjön x2 men vågar inte stanna allt för länge. Och det är verkligen ett hopplöst fall att försöka hålla barnet inom hus. Funderar på leklandet imorgon kanske? eller nått. Annars får det väl bli sjön i vanlig ordning en snabbis. Lillfisen älskar ju det. Och det var sådär lagomt med folk idag. Var till arnäs på fm och lillsjön på eftermiddagen. Men jag tycker allt att arnäs är det bästa barn badstället, så mycket lugnare utan bryggorna det ska springas och hoppas och härjas på.

Ringde ju FK imorse, de hade fått in det och jag får svar nästa vecka, det lät positivt. så håll tummarna för att de går vägen med havandeskapspenning.

Hoppas denna natt blir bättre. Låg vaken ifrån 3-5.30 minst å fisen vaknade 7. Kändes ju inte sådär jätte skoj att gå upp då. Så hoppas på en bra nattsömn å att det kan bli regn imorgon ändå, fastän det ser ut som om det ska bli ÄNNU varmare imorron. Kill me....

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤