Jul. 25, 2014

Jämt för stunden är jag måttligt trött på allt, ena anledningen är väl att de är kubbvm imorgon, fyllans dag på vargåna. Så fisen, Tindra och jag åker till mormor&morfar och erik ska tydligen va kvar och spela. Känns ju sisådär när det varit skit och strul varenda gång förut och nu är vargåna värre än vanligt. Herregud vilka pack de finns som bor här. En jävla rundgång allt ihop och folk snackar så vidrigt mycket dynga och går bakom ryggen på folk så man vet inte vem som talar sanning snart ens engång.
Fan vad gött det vore att flytta.

Erik har redan slutat men ska tydligen göra en massa annat först innan han kan komma hem. Är ju självklart när han väl slutar tidigt.

Tänkte få mig lite sömn och se om jag vaknar på bättre humör. Men trött på allt, trött på att inte veta varken ut eller in med vad man vill. Trött på att inte ha någon att umgås med eller som hör av sig, fasen vad skönt det var att jobba och få prata med vuxna människor. Jag älskar verkligen att vara hemma med Benjamin, mer än allt. Men ibland skulle men även få behöva vara Sara, och det händer ju bara sisådär 1-2 ggr om året typ.
bittertillmaxnu.

Och trött på folk som bara hör utav sig när de funderar över något, och inte har mage att höra utav sig i vanliga fall. Jämt nu ser nästan hela världen ut till att va svart känns det som. Men vafan.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤