Jul. 28, 2014







Ibland känns det sådär väldigt nära men ändå som en evighets evighet ifrån. Vill bara att väntan ska vara över, vill att det lilla livet ska vara här hos oss. Att Benjamin ska få se bebisen som han så ivrigt väntar på. Vi längtar efter dig<3

Och hur jag mår då nu då när vi klivit in o v33 är jätte olika!! Ibland mår jag super bra, eller ja så bra som jag kan må. Det är VARMT, känner mig fet som ett hus fastän jag MAX gått upp 9kg. Osäker på vad jag vägde innan. Det är tungt och det trycker, kan inte stå, sitta eller ligga i samma ställning, blir fort ttrött när jag gör nått och orkar inte längre promenera nått vidare. Ryggen är ett kraftigt problem så ska ringa sjukgymnast imorgon för att se vad den har att säga.
Förvärkarna finns fortfarande, men långt ifrån lika ofta som ibörjan när jag blev sjukskriven. Det känns som om jag är påväg åt rätt håll. Nu längtar jag bara eefter att få packa förlossningsväskan, Ta upp spjälsängen, tvätta kläder, sängkläder och inhandla de sista lilla som är kvar.
Och sen är det bara den lilla som fattas <3



Dagen hos mormor och morfar var sådär super bra, vi fikade, badade, grillade, badade igen och myste på altanen och bara mådde sådär super bra som man bara kan göra hos mormor och morfar, mitt smultronställe<3 finns verkligen ingen bättre plats på jorden än där. Benjamin trivdes som fisken i vattnet och verkade ladda sina batterier också med att bara gå runt och strosa och leka med bilarna han fick av dem. Allt var sådär toppen bra. Ska åka dit igen på älsklingens semester <3




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤