Jul. 29, 2014

Idag är det ingen rolig dag alls. Somnade inte förens kl 3 säkert, vaknade halv 5 när Erik kommer in och solen lyser genom fönstret sedan vaknade Benjamin 06,50. Så inte mycket sömn inatt. Vilket känns kan jag säga. Men men. Tvättmaskinen är i rullning, frukost intagen. Nu ska det diskas dammsugas och även torkas av här och var. Senare får det bli en runda med skurmoppen med.

Men först ska jag ringa sjukgymnasten med som bara har telefontid i 45min per dag. Jösses så dumt!

Sen även plinga försäkringskassan.
Håll tummarna för mig!!




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤