BÖLIG MAMMA

Lämnat fisen på dagis, hemskt. Bara vikarier som tog emot som fisen ej känner så bra. För Benjamins del gick de ju bra men jag känner mig otrygg och osäker att lämna bort det käraste jag har till några som knappt känner han. Får hoppas att de va någon ordinarie där inne. Förstår mig inte på de som har mage att lämna bort sina barn i ur å skur även om de kanske är arbetslösa eller även är hemma, förstår inte att de har mage till det. När de är vi föräldrar som ska fostra å se till och efter dom. Det är våran skyldighet. Usch! Så nu känns det inte alls lika kul och bra att åka till jobbet :( .

Det som gjorde mig glad att komma till dagis var att en liten tjej i Benjamins ålder ropade glatt Benjamin kommer!! När hon såg oss. De värmde gott <3 Så var hon som plåster på oss så hoppas de leker glatt nu :) Om ett par timmar går ju min käre bror och hämtar honom, vad skulle vi göra utan dig?! ställer alltid upp, hela tiden! Fan vad glad jag är över att vi har dig <3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤