GRÄT SOM EN GRIS

Imorse åkte vi till mariebergsskogen dock var det inte alls lika kul som vi hade hoppats på. Liten nöjde sig inte med att stå på utsidan. Han ville in till alla djuren. Så han grät sig igenom alla djuren i stort set. Dock var lekparken lyckad iallafall.

Efteråt passade vi på att åka till Toys 'r' us och köpte en ny pool till fisen och han åkte nöjt bil attraktionen som fanns i affären. Även 2 små bilar fick följa med hem, som om han skulle behöva en enda bil till? ;)

På hemvägen hoppade jag in och tog prover till barnmorskan, hoppas att järnbristen har minskat och det ser bra ut. Får väl fortsätta glatt med niferexen antar jag...

Om 2 dagar kommer min fina mamma hem<3 Som hela familjen läääängtar efter henne. Jösses amalia.Men så skönt å fint de värkar att ha. Skönt för henne de. Antar att hon vill göra detta varje år sen ;)

Vetrinär besöket var bra, jätte fina leder och höfterna kändes bra och även ryggen där hon klämde och kände och visade ingen tendens till att ha någon som helst smärta utav övergångs kotan. skönt! Dock pratade vi om hur vi skulle kunna göra kring situastionen med henne eftersom hon är så osäker med barn, och jag stod och böla som en gris för det sista jag vill är att omplacera min fina älskade Diva. Skulle vilja göra allt för att det inte ska behöva gå till den gränsen. Även om vi hade bestämt oss för det så vill jag fortfarande inte göra det. Och självklart så ska man ta det säkra före det osäkra MEN det är min lilla tjej som varit min i 6,5år. Det är svårt för er utomstående att förstå och känna bandet man har emellan varann då. Även om jag är less, sur å grinig på hennes skällande osv så är det ju ändå min hund. Jag föll pladask för henne. <3 Det är inte bara att säga adjö. Så vi får se hur vi löser allt. Men det känns otroligt bra att hon inte går runt och har ont iallafall. Fina tjejen <3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤