LYYYYCKA

Dagen igår var sådär bra som man bara skulle velat pausa den. Vi åt tacos med bror på eftermiddagen innan vi körde han till Forshaga och stannade till vid Petrus för att köpa mjukglass och mysa sista timmen ute.

När vi kom hem gick vi till Stella och Emma för att härja sista ruset utav sig innan kvällsmat och kvällsbadet kallade.

När fisgris somnade myste älskling och jag ner oss i soffan med gott till och kollade på tv:n. Till slut blev jag sådär övertrött så jag skrattade åt allting, spelade ingen roll vad han sa så skratta jag. Så vi tog våra trötta ben och förflyttade oss till sängen och ringlade ihop oss till en orm och myste, fy vad jag älskar min fästman <3

Idag åkte lillfis och jag till bästavän där hon passade Liam och Natalie. Passade på att vara ute då de va sol å fint i Forshaga medans det var sämre väder i deje. En bra start inför 6 tunga arbetspass.

Ikväll ska Fredag den 13de laddas ner eller någon annan sskräckfilm som älskling och jag ska mysa framför i ensamheten ikväll. Har även köpt lövbiffbåde kotlett, bakpotatis, såser, osv å självklart sallad som vi ska ha till mat ikväll. Längtar så tills han kommer hem <3

Nu ska jag kila upp efter våran vila och försöka väcka vargen som sover så vi får kila ut på promenad med hundarna.

Och det står att man mår som bäst denna tiden i graviditeten och jag kan hålla med, visst att ryggen krånglar och sammandragningarna är hemska. Men för övrigt, fasen så bra jag mår! Jag är så lyckligt lottad!!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤