FAR Å FLYG

Blev ingen vidare lång vila för min del. Dock känner jag mig pigg och utvilad så det är väl huvudsaken.
Fisgris sover gott än.

Har bokat in frissa till hundarna så de ska klippas ner inför sommaren så min rygg får vila och de får sluta pinas med den där borstningen. Ack vilket evighetsjobb det är.

Klev även in i V15 i onsdags så är snart inne i V16. Tiden springer iväg och även så hormonerna om man får skylla på dem? de är rent utsagt förjävliga!! Blir sur och förbannad på 0,01 sek. På saker jag ej skulle bry mig om i vanliga fall. Trött konstant känns det som. Jag verkligen vet om hur hemsk jag är men kan inte göra ett skvatt för det. Hemskt som busen är det. Så både jag och Erik undrar vad de är för liten djävul som bor inne i mig.


Men de är väl värt allt i slutändan ♥

Och de här med skatten/deklarationen detta år går vi med kraftig vinst. Huuja!! Vi var inne på lite olika grejer som att t.ex köpa hus osv. Men nej. Vi bor så förbannat bra där vi gör och vi känner av hela vårat hjärta att vi skulle kunna bo kvar i 10år iallafall. Så vi kommer väl att handla en massa fint till våra barn istället och oss själva samt lägenheten. Känns så jävla rätt ♥ . Vi hinner med hus. Och tänker inte hets leta efter något. Vi skulle inte kunna bo bättre än vi gör. Och för min del är det guld att få bo så nära mamma och syster. Mina klippor ♥

Så förutom att allt är pest och pina så finns det guldkanter på vardagen trots allt ändå. Vi ökar ut familjen, vi ska fixa iordning och köpa nya möbler och dekorera om lillfisens och den kommande bebisens rum. Vi planerar semester och en tripp till Ullared i vår/sommar. Jag ska på hotell med fina vänner mm. Jag kan inte va annat än lycklig när jag tänker efter. Så förstår inte att allt ska vara så pissigt jobbigt med dessa hormoner. Far å flyg mä er!

Nåväl. Nu ska jag ligga och snosa på prinsen tills han vaknar.

Ha en bra dag allesammans.

Kommentarer
Kommenterat av: Emma

Jag vill meeeeed till Ullared! :)

2014-03-24 kl 16:49:14
URL: http://eembla.blogg.se

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤