HÄLGA






















Benjamin har vågat släppt in en kompis in på hans liv. Och de har tydligen lekt jätte bra under fredagen och lördagen. Han går runt hemma och säger Hampus och pekar där han bor. Så söt♥ Kul att han kan leka så bra med något annat barn och inte bara moster. Stella hade också varit hit och lekt när jag jobbat. Så lillfis har haft fullt upp i helgen. Hääärligt nu när det fina vädret har besökt oss. Jösses vad skönt att kunna vara ute hela dagarna! Dock har jag jobbat hela helgen. Men de få timmarna jag varit hemma med familjen har varit guld. <3

Igår grillade vi för första gången i år. Och behöver jag nämna hur gott det var?! Brorsan kunde de där han, då Erik tog Benjamin och åkte iväg efter att han tänt grillen. Det tyckte han var smart ;) .

Det var även 1årsen svärfar somnade in i lördags. Älskade bror tog fisen en stund på kvällen så vi fick åka och tända ljus. Ingen ide att skriva långa meningar om vad mycket man hatar att cancern tog honom och att man saknar han, för på nått vis känns de inte lättare för min del. Jag väljer att tro att han finns bakom våran axel och ser allt vi gör. Ser sina barn och barnbarn växa. Det tror jag på. Och det gör allt lite lättare. Älskade svärfar. Du är så älskad för den fina människa du var♥ .

Beställt även lite kläder i helgen, regnställ, jackor och jeans och keps oså. Fisen kommer bli vackrast♥ .

Ikväll blir de soffmys med stora hjärtat. Så bäst jag stänger ner detta.

Hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤