KÄRLEK TILL NÅGON MAN INTE TRÄFFAT

Ligger i ett bad och mår sådär ruskit bra. Hör hur lillfisen roar sig själv och leker med bilarna på sitt rum. Titt som tätt kommer han och kikar till sin mamma.

Ska strax skölja ur hårinpackningen och hoppa upp och smörja in kroppen i vaniljlotion innan vi skuttar ner och äter frukost. Och förbereder middagen till fis&far. Idag blir det torsk, äggsås och potatis. Riktigt hör hur magen kurrar.

Imorgon tror jag minsann att min kära mor ska få äran att göra slingor i mitt hår ;) . Det behöver sig ett lyft som heter duga. Inte gjort nått med håret på över 6 månader och mer där till. Skulle behöva en omgång med saxen också. Men det får vänta ett tag till.

Älskling tog med sig lastpallar ifrån jobbet igår som förmodligen ska bli våra sänggavlar, ska målas vitt och sen ska en till planka läggas över så man kan ställa blommor,kort och div dekorationer. Såg att en annan hade gjort så och jag tyckte det såg riktigt snyggt ut. Hoppas det blir desamma här. Slippa springa och köpa dyra möbler när man kan i stort set tillverka gratis ;) .

Till söndagen ska vi ha busan igen så hoppas på fint väder så kan vi ta en eftermiddag på mariebergsskogen när jag slutat jobba. Skulle vara sådär gör mysigt!! Fisen är så nöjd när moster är med. Och de leker så bra så atr ibland märker man inte ens utav dem. De roar sig på egen hand på fisens rum. Läängtar så tills våran knodd kommer ♥♥ Så mycket kärlek man känner till någon man inte ens träffat än.

Nu kom fisen precis in och visade legotornet han hade byggt. Stolt och glad! Så nu ska mamman skölja ur håret och gå upp till honom och bara pussas och gosas lite grann.

Ha en bra solig härlig dag.




Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤