BAKSLAG

Mitt i all lycka blir det oftast alltid ett bakslag. Vårat sker nu snart. Idag tog vi ett svårt beslut, dock ett förnuftigt och vettigt beslut har jag fått förklarat för mig flera gånger. Men ändå är det lik förbannat lika jobbigt. Men man får se att det kommer något gott ur det. För alla parter. Våran älskade Diva<3

Lillfis sover efter ett besök av morfarn. Ack så skoj de är när han kommer.

Så nu ska jag också sova en stund och se om min magont släpper som oftast hälsar på besök så fort jag ätit nått.
Huuuuja!

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤