141111

Som ni märkt var det ett tag sedan jag bloggade. Går ju inte i appen sedan jag uppdaterade den. konstigt...& så är jag väl för lat att öppna blog.se i en vanlig Internet sida. Och blogglusten har väl försvunnit och hinns inte riktigt med antar jag. 
 
Inget nytt har väl hänt igentligen mer än magsjukan var och hälsade på oss förra veckan. 
 
 Vi har hälsat på Baraa lillan, jag och Siss'h. Min fina krigare, älskade du vad jag ber för dig varje dag att du ska bli frisk. varje dag går mina tankar till dig. 
 

Nåvääl.. Skulle sovit för jätte länge sedan men varmt och kan inte alls somna, tankarna sticker ifrån mig och jag tänker på allt och mer därtill. Skulle gärna vilja deepblogga men orkar verkligen inte det ifrån en telefon. Införskaffa sig en dator i framtiden kanske?;)
 
Går heller inte att lägga upp bilder.....
SUCK.....

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤