141130.

Dawsons creek får bli nya serien. Minns jag kollade på den för många många årsen å jag älskade den, får hoppas att jag fortfarande gör de ;)
 
Erik och Benjamin har hoppat i säng, när fisen somnat blir de vampire diarys med julmust och tända ljus som vi haft tänt hela eftermiddagen/kvällen. Älskar ddenna tid på året. 
 
Ikväll ska jag beställa hem hårfärg. Finns ALDRIG något i aaffären som faller mig i smaken. Aldrig. Därför går jag med en utväxt som är över 1 år gammal ;) så ni kan ni tänka er hur jag ser ut.... Ändring på det. 
 
Imorgon är det tillbaka till vardagen, älskling jobbar och jag och barna har en heldag framför oss. Får se vad som väntas, promenad och kaffe med mor på eftermiddagen antar jag. Hitta saker att packa och bära ner i källaren. Ja nog finns de saker att göra. 
 
Hoppas alla haft en bra första advent. Det har vi haft, kaffegäster, skinkstek till mat, Kicki, muppen och Sofie var här en snabbis. Mys i soffan osv, helt fantastiskt. Får hoppas fisan kan sova själv en stund ikväll i soffan så jag får kramas med stora älskling. Fisan sover jätte dåligt om jag ej ligger bredvid henne så stora älskling ng och jag har sällan tid för varann. Svårt att hitta en balans med en donna som är så myssjuk. Men hon är så duktig, sover hela nätter. Inte en natt jag varit vaken med henne. Bara vaken 1-2 gånger och äter eller får tutten. Skulle inte kunna vara mera stolt.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤