141130

Barna och gubben sover.  Och jag har kollat klart på gossip girl sesångerna så nu har jag ingen aning om vad jag ska kika på härnäst.. 
 
Har kikat på en massa inredning jag ska beställa till oss imorgon eller något. . Sa att jag ej ska köpa eller beställa något förens jag börjat jobba. Men jag vill få det sådär fint, mysigt, hemtrevligt. Kosta vad dä kosta vill ;) . 
 
Har även glömt att berätta, att TVÅ gånger har våran lilla tjej vänt sig ifrån mage till ryggen. Första gången var i tisdags. Det går så fort .
 
Har även packat in 5 julklappar idag. Ska försöka hinna med mer. Igår gjorde vi även första julskinkan. Allt är sådär pirrigt nu, lyckan är total. Jag packade en kartong förut med köksgrejer. Och det känns sådär fantastiskt så det bara sprätter i kroppen. 
 
Becka med familj var här på förmiddagen med och barna lekte. Jag blir så glad av alla barn i närheten som Benjamin har. Alla fina människor vi har i livet, Benjamin och Milo har lekt jätte bra denna helg med. Så skoj! Måste få ihop playdate med Siss'h och Lulliz med. Saknar mina fina. 
 
Saker och ting känns så jävla bra, är så jävla bra! Bara december har gått går vi emot ljusare tid, flytt, ny inredning ska skapas, våren på ingång, barna växer. Så lycklig som jag känner mig nu är det svårt att sätta ord på. 
 
Igår hade vi förövrigt pappas hund Sissi här, Benjamin var helt överlycklig över det. Hon var den första han fråga efter imorse när han vaknade. 
 
Nåååväl... Nu ska det mysas i mängder med fisan bredvid mig.

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤