141116

Söndag kväll lider emot sitt slut och en ny vecka påbörja snart. vad fort det går!! Och om 2 veckor är det 1a advent!!!! Leta fram julgardiner och stakarna kanske inte skulle vara så dumt? Så man har lite koll på läget ;) 
 
Imorgon hoppas vi på ett bra väder och att fisen vill spendera lite tid utomhus, han har nästan vägrat att gå ut nu på sista tiden. Ska vara inne och mysa och göra allt för att inte behöva gå ut. ;) så får se vad vi sysselsätter oss med imorgon om vädret sviker. Kan ju alltid packa våra kartonger som vi har fulla. 
 
Ligger intill de vackraste jag har och lyssnar på när grannen snarkar. Hör han mer än mina egna barn ;) . Kommer bli förbannat tyst sen när man flyttar, ingen som pratar emellan väggen, fnittrar, snarkar eller spelar musik. Jösses så tomt!! På ett bra sätt ;) 
 
Jag är så ruskigt sugen på att ta familjekort och göra förstoringar till huset, svartvita bilder. Och sedan även på alla djuren, och sätta det på en vägg. Vad tror ni? 
Ska nog kolla det med Sofie om hon har lust å ställa upp som fotograf ;) måste mjukna inför kameran först. Å hon är ju den som känner mig bättre än någon som fotar så kan väl inte va så svårt.. Eller? 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤