Oct. 24, 2014

HUSÄÄÄGARE!! Kontrakten är påskrivna och det bjöds på jätteräk mackor och kaffe samt presenter, OCH ETT hus såklart!! Inflyttning senast sista januari. Herrejääävlar så underbart.
Våra barn ska få växa upp i ett hus som deras mamma och pappa köpt till oss. Känns fantastiskt att veta att vi inte kommer trängas i en lägenhet som vi ibland avskyr samtidigt som vi älskar den. Hatkärlek kallas det. Sista flytten ska göras. Känns så skönt att veta att 'här ska vi bo och växa'

Men innan vi flyttar ska det bli julafton mm. Pengar ska sparas och jag ska njuta av mamma ledigheten och av mina barn, det ska packas och allt som hör därtill.

Sedan så lääängtar jag även nått så bedrövligt till att börja jobba, så i maj ska jag börja hoppa in och jobba lite grann på helgar har jag tänkt. ;)

Idag har även fisens älskade långa hår klippts, lockarna är borta och han är ledsen över det. Haha. Tur att det växer ut igen förhoppningsvis. Men så fin han blev <3 Så himla stor med engång.



Världens vackraste pojke <3

Barna och älskling sover så mamman får väl försöka slumra hon också. Ikväll kör vi på dunder mys och firar lite grann tänkte jag.

Så får jag försöka lära mig slappna av, andas och leva i nuet. Inte ha 100 bollar i luften. Hur nu det ska gå???! Hur lär man sig att varva ner?

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤