Sep. 28, 2014

Barnen sover, pappan sover. Och här ligger jag klarvaken och kan inte somna.
Jag känner mig så rik på livet så det finns inte.





Tänk vilken fin dotter vi fick. Precis lika fin som sin storebror<3




Idag hoppas jag på att vi kan vara ute en hel del, har varit inne ganska mycket eftersom det varit dåligt väder och det har varit folk här ganska mycket. Så att vara ute är rena drömmen så fort vi kommer ut. Och fisen mår så skönt ute.
Herregud vad han är duktig, han är så snäll och go emot sin lillasyster, gosar, pussas å kramas, ska byta blöja, tvätta, smörja och bära. Så gudomligt stolt över våran gosse så de är inte klokt. <3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤