Sep. 30, 2014

Ikväll har fisgris och jag myst i soffan och läst bok under filten innan vi gick upp och han nattades till min ljuva stämma. Tur att han inte är kräsen när det gäller sångrösten. ;)
Så nu ligger jag i soffan med en sovande sessa på mig. Idag har hon nog varit vaken 2,5 timme under hela dagen. Rekord mycket har det varit iallafall. Annars bara sover och sover och äter och bajsar hon. Så oerhört snäll. <3
Imorgon är fisen hemma från dagis då han ska till tandläkaren, så ska det vara fint väder igen så blir nog en hel del utevistelse hoppas jag. Älskar hösten när det är sol och vindstilla, så vackert <3. Kanske tar oss en tur till skogen och letar efter lite svamp. Trädet utanför förlossningsrummet den 2014-09-22.
Och så idag fyller även Stella 2 år!!! 2år redan!!! Stora tjejen :) Herregud tiden rinner iväg, så fort går den. Alldeles för fort. Älskar detta kort på dem!!! Skiner lycka och så mycket glädje och kärlek i ett enda kort. Så fina. <3<3

Kommentarer
Kommenterat av: Emma

Hihi. Mm. Kan inte riktigt förstå att hon redan är två år!? Går liiiite för fort!

2014-09-30 kl 21:35:34

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤