betydelse

 
 
 
 
Inte bloggat på ett tag. Dagarna är slut innan man hinner vakna känns det som, all tid går till barnen, djuren, hushållet och den stora kärleken på kvällen. Har velat blogga så många gånger så ni anar inte men när jag ska skriva så finner jag inga ord. Finner inga ord i något igentligen. 
 
Är så otroligt glad för den fina familj jag/vi skapat och för alla fina människor vi har omkring oss som hela tiden stöttar, finns och visar att de älskar och bryr sig om oss. Det är tack vare er som vi står upp idag. För erans skull.
 
Benjamin hade iallafall en fantastiskt bra födelsedag med många paket. Det roligaste var att min farmor och faster Clary kom. Förväntade mig inte alls det. Ååh vad kul det var!!! 
 
 
 
 
Även gammelmormor och gammelmorfar åkte hela 18mil och lite till för Eriks skull. De fick dåligt samvete när han ville de skulle komma så de kom och överraskade honom.  Tusen tack alla ni som kom och förgyllde våran sons dag/helg ❤❤
 
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤