Tänkasig

 
Världens finaste innan dagis ❤,  idag pussades och kramas det när jag lämnade han och sen vände han ryggen och gick och lekte. Såg han tog sig en lastbil och gick till sandlådan. Annars ska han alltid följa mig till grinden och pussas igenom stängslet osv.  Men icke idag. Stora killen ❤
 
 
Hängde med mamma hela förmiddagen i karlstad och hon bjöd mig och C på MAX, uppskattades utav bägge må ni tro ;) 
 
 
 
 
I eftermiddags bakades det nutellabullar och även kanelbullar, imorgon förmiddag ska det göras tårta. Tänkasig att han blir 3 hela år 💜
 
Försöker även lära mig inbakad fläta , lääääängtar så tills C får långt fint hår som man kan pyssla med. Tindra har verkligen världens finaste hår när man får hålla på med det. 
 
 
Fundera även på trall på våran inglasade altan, Tyckte det såg snyggt ut. Någon som har erfarenheter kring det?? Golvet ser inget vidare ut på altanen tycker jag. Så vore kul med ett lyft fram i sommar .

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤