Bosätta oss

 
Skulle vi kunnat så skulle vi nog packat våra väskor och flyttat upp till stallet. Gosat med hästar, kaniner och hönor. Spenderade våran eftermiddag där innan vi for hem och fixade och dolade innan vi lagade mat tills pappsen kom hem. Därefter var det bus och lek i massor tills kl blev läggdags vid 19 nu när det inte är någon vila på dagen. SÅÅ skönt att bägge barnen sover innan 19,30-20 varje kväll. Å vad vi njuter 💜
 
OCH ni må tro vad stolta vi är över våran Benjamin. Helt blöjfri är han. 3dje natten nu han är utan blöja. Och inte en droppe kiss kommer under nattens gång (inte gjort det i blöjan heller förut men blir ju annorlunda med kalsonger) och JA jag höjer mina barn till skyarna, men jag blir ju så JÄVLA stolta över dom hela tiden. Speciellt över Benjamin nu. 
 
Och lilla Celine då, ' mamma, pappa, tack och lampa' är orden som kommer från henne nu som vi kan förstå och hon visar mer och mer vad hon vill och vilket sjuhelvete humör våran donna har ;) hon är jätte jätte snäll men syskonkärlek finns innanför dessa väggar så ni anar inte. Jävlar anamma. Är så man blir gråhårig ibland ;) MEN så otroligt många mysstunder och guldglimtar i vardagen må ni tro.
 
Som när Benjamin kommer och kramar en och säger ' benjamin älskar dig mamma, så mycket' 
Och Celine lägger sig emot en och säger 'mmmmm' och borrar in sig.
Mamma är det bästa och finaste jag blivit. Var så säker 💜
 
Benjamins kanin här hemma 💜

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤