Inblick

 
Köket. Jätte svårt att få en bild med helhet. Kanske lättare om jag tar kort ifrån tidningen ifrån när vi köpte? Dock är de inte våran mublering men ser ju hur planlösningen och allt. Vårat kök är iallafall ENORMT STORT, jätte mycket bänkyta, skåp och lådor. Dock vill jag ha nya tapeter, ljusar bänkskivor å annat golv samt skåp, ja ett nytt kök helt enkelt ;) men inte så länge barnen är små.
 
 Vardagsrummet som de ska in en kamin i nu i höst 💖
 
 
 
 
Celines framtida sovrum. (TRORJA!!) står mellan detta prinsessrum eller hästrummet . Tycker det här rummet är så mysigt med "hörnan" som är vid bordet. 
 
 
2a sovrummet på övervåningen. Hästrummet ;)
 
 
Benjamins lekrum :)
 
 
Hallen på övervåningen. Här ska vi iallafall måla/tapetsera i höst. 
 
ÖVERVÅNINGEN :
3 sovrum
1 toalett
1 gåingarderob
 
NEDERVÅNINGEN :
 
1 sovrum med altandörr (vårt sovrum, bild kommer annangång)
Kök
Vardagsrum med utgång till inglasade altanen
1-2 hall/ar med ena hallen är det tvättmaskin och diskho mm som hör tvättstuga till. I höst ska det även införskaffas en torktumlare.
1toalett med jacuzzi bad. 
 
Hela huset är 167kvm cirka då det är 3sovrum med snedtag på övervåningen.
En liten inblick i vårat hem ;)
 
Jag med mina tjejer 💖
 
 
Imorgon börjar lilla älskling på dagis igen efter ett helt sommarlov. Han läängtar!!!! Han har tjatat om dagis i flera dagar/veckor nu... Så jag hoppas att han vill dit lika mycket imorgon som han velat nu innan. Stora killen 💖
 
 
Känns som om allt står still. Blir galen av allt tänkande och planerande. Huua! 

Kommentarer
Kommenterat av: A

Se där ja! Här bor ni väl toppen bra eller?! Ser ju jätte fint ut;-)

2015-08-19 kl 12:22:05

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤