magiskt ||| NÄR SLUTAR DE?!

 
Ett helt fantastiskt och fint bröllop!!! Tårar skratt och en jävla rolig kväll. Tusen tack! Och tack för att jag fick äran att vara med och dela denna dag med er. 💜
 
Och ja, kvällen var bra även om jag fick meddelande ifrån en kompis till Eriks bror : 
 
 
Så min fundering är har ANITA än engåg ljugit för Emil å Emma? Hon har gjort de föeut och sagt att det var JAG som ringde å skrek å skällde på henne och vred å ljöh om vad som sagts. 
Eller är det EMIL som ljuger?! Och VARFÖR i helvete kan de aldrig sluta?! Jag blir så trött. Så förbannat JÄVLA trött. Och ja jag tycker emil är en jävla idiot. För hursom de än ligger till så var det HAN som pratade med nu denna Emelie så hon skrev till mig. Å vem fan är människan ens?! Har hon nån rätt å lägga sig i när inte ens hon känner mig?! Å emil var inte ens med då hos Anita när vi åkte för å LÖSA allt?! NEJ de va han inte! INGEN förutom jag erik å anita var där. INGEN. 
Förstår bara inte när allt ska sluta.
Kommer aldrig någonsin förlåta någon av dem 3 igen. ALDRIG. Men de kan väl förfan lämna oss/mig ifred om de inte har något snällt å komma med?! 

Kommentarer
Kommenterat av: Mamma

Hur kan en sån isotoper bara skriva till dig så. Jag har inte lagt mig i förut men nu är det snart fan nog

2015-08-31 kl 14:10:58

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤