Sämsta mamman i världen

Usch vilken jobbig dag!! Känt mig som världens mest tråkigaste och den sämsta morsan i världen. ( vet absolut att det finns sämmre och värre, men ingen bra dag alls idag :(   och få höra 'dumma mamma' är inte speciellt kul de heller. 
 
Barn som bråkar så taket lyfter sig, de gråter, gnäller å gör sånt de inte ska, tappat öronen totalt. Och det dära eviga gnällandet Celine kan ha. Var dock bättre på eftermiddagen med henne då hon bajsade 2ggr innan hon somnade och sov i 2,5 timma. 
 
Men har stressat sönder totalt idag, stressat frukost, hjälpt Annie, snabbt in på systemet, hem å hämta C, handla, laga mat, äta, städa, ut med Chewy, vila och ikväll har jag städat och Benjamin och jag slutade som ovänner. Usch vad värdelös man kan känna sig som mor. Ännu värre när man vet att man går miste om en hel dag imorgon med dom. Usch!! Även om de är på sin bästaväns bröllop man ska på så gör det ont i mitt hjärta. 
 
Värmde iallafall nått otroligt att se lilla älsklingen nöjd när morbror och Leffa skruvade ihop hans våningsäng och det blev klart på hans rum. Lyckan var på max för han 💜
 
Förstår verkligen inte vart han har fått sitt humör ifrån. Han har aldrig trotsat förut. Nu brister de innan man hinner blinka ibland. Sååå jobbigt :( 
 
Fina lilla pojken min 💜

Kommentarer
Kommenterat av: A

Klart att du inte ä sämsta mamman i världen även om det känns så ibland.vi får göra så gott vi kan. Junior tänker ja testar dej nu, han börjer ju bli stora killen som kan själv;-) hoppas du hade det trevligt på bröllopet! Hur känns det inför ert?! Nervöst än?! Hälsningar från en annan mamma som oxå tar hem titeln "årets sämsta mamma" ibland :-) :-)

2015-08-30 kl 13:54:58

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤