Terrorist

 
Våran lilla terrorist 💖 när vi lämnade utav en LYCKLIG Benjamin på dagis idag ville Celine vara kvar. Hon skrek som en stucken gris när jag tog upp henne ifrån sandlådan. Hoppas att det håller i sig och hon gillar de lika mycket sen som nu ;) 
Benjamin var iallafall jätte jätte nöjd och glad över att få vara tillbaka på dagis.
 
Nu när han inte sover middag också och somnar vid 8 på kvällen så sover vi till efter kl 8 på morgonen. Jätte jätte sköönt!! 
 
Min lilla terrorist sover intill mig i sängen nu, är himlans skönt att bara rå om 1 i taget ibland. Låter elakt, men sant. Svårt att dela sig ibland även om man skulle vilja och behöva det. 
 
Celine älskat förövrigt Benjamins fotölj som hon sitter i på bilden. Så hon ska få en egen sådan fast en rosa när hon fyller år utav sin mormor. Hoppas den kommer vara lika rolig som brorsans. Den sätter hon sig i så fort hon ser att inte Benjamin sitter i den. Full av sattyg är hon! 
 
Vart är celine? 
 
 TITTUT!! 
Den leken älskar hon :) gladskiten 💖

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤