Lever på drömmen

Precis nattat Celine och nu sitter jag utanför B's rum som sover själv och nattar sig själv i våningssängen. Är så otroligt stolt över honom så jag finner INGA ord. Stora pojken våran.
 
Annars rullar väl allt på hyffsat här hemma. Jag mår dock som en påse skit rent utsagt. Fryser som en gris sover med dubbla täcken och ett element på. C sover hela nätterna. Jag vaknar mellan 5-6 och går upp och gör välling som hon vaknar och får då. Så borde ju vara utvilad? Men är minst lika trött som om jag inte skulle ha sovit alls. Illamående som en toka och huvudvärk från å till som man får av ingenting. Och inte påtala att min mage har strejkat från å till under en lång tid. Tröttsamt tröttsamt! När fan ska de ge sig?! känner mig mer död än levande och det tar på kroppen. Ingen aptit eller något. Blir det inte bättre får jag kontakta läkaren efter nyår.
 
I eftermiddag togs det iallafall fram tomtar här hemma. Eller älskling och barna ställde fram, jag låg/satt halvdöd i soffan. Mer bitter än någonsin känner jag mig nu när jag vill göra så mycket innan jul och älskling är hemma och är pappaledig ända tills den 11 januari så mår jag såhär... Men tur i oturen ändock.. Skulle inte klara allt om de inte vore för honom. Tack för att du står ut.
 
Igår eftermiddag var vi även ut till stallet som i vanlig ordning. Eller älskling hänger där mer än mig. Hans dröm har blivit att ta över stället (köpa det) och skaffa oss hästar, höns och lite andra djur. Tror han lever för det nu ;). Och kan faktiskt se oss där. Han älskar att vara där. Han och Celine står alltid i hagarna hos hästarna och myser medans Benjamin är hos hönorna. Celine hade även suttit helt själv på den största hästen här om dagen. Kommer kort senare. MIN HÄSTTJEJ!! 
 
Pratade även med Belle idag så ska börja rida Caprice igen. WIIHO . Kan ju hoppas nudå att halkan ger med sig och det blir bättre väder, och jag börjar må bättre. Jag längtar till hästryggen så det pirrar i magen.
 
Imorgon är det kurs igen, (BPSD) . Riktigt intressant och ett härligt tjejgäng så haft riktigt kul idag mellan all dret med min kropp. 
 
Hoppas att ni har det bättre än mig iallafall...

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤