Pausar

Jag skulle vilja pausa mitt liv nu. Jag finner inga ord. Vill inte prata, tänka eller känna efter. Snart förlorar jag en av mina längsta vänner. Jag förbereder mig. På något vis.
 
I sammanlagt 4 timmar har jag varit på csk och försökt fått se dig en sista gång, krama dig en sista gång. Men du är utmattad, sovit dig igenom timmarna. Det är bra. Du behöver det gumman. 
 
Snart lider du inte mera. Snart finner du frid. Du slipper ja ont. Men ändock blir jag så arg. Så hatisk. Du ville så mycket med ditt liv, du kämpade så. Du ville resa, se världen, jobba som aupair, skaffa familj och barn.  Det gör mig så arg att du aldrig får uppleva det. Så förbannat arg! Hoppas du kommer till en fin värld. Där du får uppleva alla de grejerna du inte hann med här hos oss. 
Jag hoppas det.
 
Och du ska veta gumman, jag älskar dig. Kommer alltid göra. Alltid gjort. Jag lever vidare med minnena vi skapade i hopp om att vi ses igen. Min fina älskade Baraa. Du har skänkt mig så mycket lycka, glädje och kärlek i livet så du förstår inte. 💜
 
Jag vill pausa mitt liv nu ett tag så du stannar hos oss. 
 
 
 

Kommentarer
Kommenterat av: A

Styrka till dej...

2015-12-02 kl 22:50:19

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤