halleluja!

 
 
 
 
Fisan och jag vaknade 7,30 imorse. Strax efter kommer pappa och brorsan ner. Benjamin med hög feber :( han hade varit jätte jätte varm inatt så Erik hade fått flytta honom ifrån sig flera gånger inatt sa han. Och ingen vidare matlust har han heller :( älskade. 
 
Så typiskt när dopet är imorgon, men han är pigg förövrigt. Han somnade i min famn på förmiddagen, så lääänge sen så jag njöt varje minut. Ända tills lillasyster vaknade ;) ensam tid med ett barn i taget är så himla mycket värt❤
 
Har även fått hem ruskigt mycket siden band. HUR SKA JAG KUNNA VÄLJA?! Nyckeln är hämtad till sockenstugan så ska väl åka iväg och duka ikväll tror jag, slipper jag det imorgon. Älskling ska få åka och handla det som Sofie ska baka, snart så snart är det över, halleluja! 

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤