käftsmäll

imorse vaknade vi vid 6.20, jösses ska Benjamin börja vakna tidigt nu igen?! Haha, ja vi myste på till kl 7 i sängen innan vi traskade upp ❤
 
Vi åt frukost, städade ihop, kollade på film och lekte på hans rum innan vi hade en förmiddag hos Becka och c/o . Benjamib ÄLSKAR att vara där, det är dit och stallet som han tjatar att han vill åka till hela tiden. 
 
På vilan somnade jag också i 1 timme, är så himla trött nu, är så mycket i skallen inför dopet och det som är. Har en stor sten i magen. Känns så jävla fel att jag ska må dåligt, att jag ska gå runt med stenen i magen, att jag ska gråta när jag inte har gjort fel!! 
 
Jag är alltid jätte snabb med att svälja om jag gjort fel. Men denna gången har jag verkligen inte de.  Ändå får jag skit, i stort set hela tiden känns det som. 
 
Är så mycket jag vill skriva utav mig på. Men ingen idé.  Det är tur att jag har mina stöttepelare här i livet, det är tur dom finns ❤ 
 
Jag tror på karma och karma kommer slå tillbaka som en käftsmäll.  Var så säker!

Kommentarer
Kommenterat av: Siss'h

älskade älskade du. Intala dig själv att du inte har gjort något fel. Du har inte gjort något fel. Släpp den känslan. Du ska inte gå runt och känna så. Jah tillåter inte det gumman. Kommer du till mig på torsdag btw så ska jag ta bort klumpen ❤️❤️

2015-02-24 kl 21:18:28

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤