Stallsdoft

Irriterad så jag spricker snart. UUUUUH vetni. 
 

Iallafall så slumrade jag till och sov en stund. Barnen sover bredvid mig än, helt fantastiskt å höra andetagen bredvid dom ❤
 
Idag har jag klippt mig,  fan vad underbart!!!!!  Känner sig flera kilo lättare. Ska slänga på en make sen å fixa håret så kanske inte älskling känner igen en sen när han dyker upp ;) 
 
Tusen tack bror än en gång för du såg efter barnen, och Celine somnade stadigt i sängen, händer inte ofta må ni tro!!
 
 
 
När barnen vaknat ska vi åka till Sofie en sväng å kika om hon har några kläder i garderoben som jag skulle kunna låna till dopet. Hon brukar alltid rädda en i sista sekunden sådär. Tur man har nån i samma size. 
 
 
 
 
Igår var vi till stallet en snabbis på em igen, från att va jätte pigg å glad till att bara slå igen ögonen och sova på 1 sekund för fisan. HON SOM ALLTID är jätte tråkig å lägga, verkligen varje gång.  Hon njöt nog va att sova i stalls lukt tror jag :) fisen myser å älskar verkligen att vara där ❤ så som pappan också antar jag ;)
 
Mormor och moster åkte ju till gmormor/morfar idag. gmormor skulle baka till dopet, vilken jävla ängel! Sen Sofie ska få göra lite också, så jag ska baka 2 sorters fika bröd samt fixa dopbandet och skölja upp klänningen och fixa dukning å köpa hem dricka osv denna vecka, dukningen blir väl lördag fm eller fredag kväll antar jag. Kommer bli så spännande. Jag var så himla nervös och ivrig inför Benjamins dop, kommer nog inte var lättare denna gång ;) 
 
Varför döper ni era/ert barn? Vi gör det iallafall för att visa upp C lite grann och sedan för att hon ska kunna få konfirmera sig. En viktig del att få göra om man vill.  Men det är helt upp till mina barn när de kommer dit om de vill det. Jag gjorde det för presenterna och för att alla andra gjorde det. Förstår igentligen inte varför man gör det? Någon som vet?

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤