berömma!!!

Jag måste börja det här inlägget med att skryta  över våra barn. Benjamin har blivit så JÄTTE duktig med toan och pottan. Gör nr 1&2 där nnästan hela tiden. Byter blöja jätte jätte sällan under dagarna. ÄVEN på dagis hade han kissat på toan/pottan. Stora stora beröm och applåder till  min kille. Snart ett blöjbarn  mindre på dagen ;)
 
Och fisan, våran lilla tjej sov i över 2 timmar i sin vagn på altanen igår, hade sovit längre om inte jag hade fått väcka henne för att åka och hämta storebror. Och idag sov hon i ÖVER en timmen ensam i sin säng. Det är JÄTTE  stort  för oss då hon alltid sover intill mig. Alltid.
 
Sen från det roliga till det tråkiga, så ringde jag pappa på förmiddagen och då hade de tagit bort min vovve som jag hade när jag bodde hos pappa innan farmor fick henne. Och de sista åren har pappa haft henne igen. Även vi då och då. Så må du vila ifred gumman, nu slipper du det onda.. Vet att Benjamin kommer bli ruskit  ledsen när han märker att hon är borta. Det gör så ont i en när ett djur går bort, de enda ärliga  här i världen är ändå djur, ut i 110%. 
 
Ute kvittrar fåglarna, sådär som om det vore vår. Det har spöregnat  så kanske förhoppningsvis  försvinner snart  all is och snö och det gröna kommer fram igen. De vore helt fantastiskt!!! 
 
OCH äntligen har vi fått upp saker och ting på väggarna, långt  långt ifrån klara. MEN skönt att det är på G.
 
Stökigt å rörigt  hemma,  men ni får en glimt  iallafall ;)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤