narkos

Lillrompa  har äntligen kommit till ro och somnade på 2sek  när hon fick tutten i munnen.
hon tog  vaccinationen kl 10 idag. Den första av dom alla. Nästa ska hon göra när hon är 5,5 månad. Vilket är ju snart. Hon har varit ganska  skrikig och ledsen så det kommit tårar tom. Så tog  en frisk  promenad nu i eftermiddag  så hon fick  sova. 
Tycker så synd om  henne, även om det är för något bra man ger dom vaccinet.
 
Lägenheten är klar, enda är båten som fick ligga kvar tills det tinat, miljoner tack så snällt :) så nu kan vi fokusera oss på huset, inte fått upp ett dugg än förutom att  jag spikade  upp almanackan. Får försöka få tid för det i helgen. 
 
Och idag kom brevet i postlådan, så den 27/1 kl 8.30 ska vi vara på CSK  där Benjamin ska  få narkos och ta bort 2 tänder. Höll på å börja gråta när jag läste, våran älskade lilla pojke  ska sövas  och dra ut två tänder. Usch:( obeskrivligt  när vi aldrig  missbrukar sött på det viset.  Men tänk vad bra det kommer bli när de kommer bort. Bara friska fina tänder i munnen, och  det bästa av allt är att han inte kommer få ont. <3
 
Och medans Benjamin  ligger under narkos gör Gunnar (våran minsta katthane) också det, bollarna  på han ska bort ;) nästa gång är det flickornas  tur. 
 
Nåväl.  Nu ska jag njuta av att stumpan  ligger i mitt knä i djup  sömn. Hon är fantastisk  våran fina flicka.  Å våran lilla kille som snart fyller 3 hela år <3

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤