räkna får

Medans barnen sover ligger jag klarvaken och tänker  på alla måsten som ska hinna göras idag. B's rum ska städas  frysen ska frostas  ur, spisen städad och även slafferiet  å de två resterande skåpen. De få smågrejerna  som är kvar  ska även köras. Å mitt i detta blev vi  bortbjudna på mat efter vilan.  Joooodä,  de finns att göra.
 
Idag sov vi till 8.45!!!!! Vad händer  med Benjmain??! Som han skämmer bort sin käre mor <3 å jag börjar få små ont i halsen, vore ju toppen å bli förkyld nu när Erik jobbar 8-19 nästa vecka.. Suck.... 
 
Batteriet  håller på å suger ur i telefonen så vet inte riktigt vad jag ska pyssla med nu när barna sover . Räkna får kanske?;)

Kommentarer

Kommentera:

Ditt namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (visas bara för mig)

Bloggadress/hemsida:

Kommentar:

När dina steg har tystnat, finns ändå ekor kvar. När dina ögon slocknat, vi alla minnen har. Vi spar dem i vårt hjärta, tar fram dem då och då, så kommer du för alltid att vara här ändå.
Vila i frid Baraa ❤